Beste VPM-ers,

Hierbij willen we jullie graag uitnodigen voor een interessante bijeenkomst op donderdag 14 februari 2019.

Effecten van Robotisering en Digitalisering op de werkvloer

Digitalisering, robotisering en automatisering hebben een grote invloed op de economie en arbeidsmarkt. Vooral voor de industriële sector, die in Noordoost-Brabant sterk vertegenwoordigd is. Banen zullen verdwijnen en er komen nieuwe banen bij. We moeten de bedreigingen onderkennen maar ook de kansen leren benutten.

De technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Dit heeft invloed op ons dagelijks leven maar ook op de werkvloer. Door deze ontwikkelingen gaan zakelijk en privé ook steeds meer door elkaar lopen. Dit vraagt op het gebied van personeelsmanagement ook aanpassingen. Zo zijn er al voorbeelden van nieuwe vormen van een arbeidscontract.

Marga Huijbregts gaat ons deze middag op een boeiende manier meenemen in de effecten van robotisering en digitalisering. Daarbij is er ook voldoende ruimte voor interactie.

We sluiten de middag af met een drankje en een Hollands Glorie buffet. We hopen jullie weer in grote getale te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Bestuur VPM

Voor deelname aan het buffet stuur ons naast de aanmelding een bericht met de mail.

Over de spreker

Marga Huijbregts is projectmanager Technologie en Innovatie namens Agrifood Capital. Daarnaast is ze ook actief als Projectmanager Arbeidsmarkt en Onderwijs.

Programma & Locatie

15.00 uur: Ontvangst

15.15 uur: Start bijeenkomst

17.00 uur: Afronding met drankje en Hollands buffet